Тренінг-практикум для адміністраторів салонів краси 14.11.2018 6 місяців ago

У кожному салоні краси повинен бути грамотний адміністратор, котрий вміє ефективно працювати.
Такий працівник самостійно формує розклад для колективу салону, контролює дисципліну, слідкує за наявністю робочого матеріалу у інших членів колективу, веде клієнтську базу, веде листування та спілкується з клієнтами. Якщо Ви твердо вирішили навчитися всьому цьому – ласкаво просимо в Excellent life на тренінг для Адміністратора салону.

Програма тренінгу:

  • Індустрія краси – перспективна галузь бізнесу.  Адміністратор у сучасному салоні краси.
  • Функціональні обов’язки адміністратора.
  • Спілкування з клієнтом.
  • Телефоні переговори з клієнтом. Акції та спеціальні пропозиції.
  • Соціальні мережі – сучасний інструмент у руках адміністратора.

Не втрачайте свою можливість! Якщо Ви пройдете цей продуктивний  тренінг з нами “сьогодні” – то завтра станете просунутим і затребуваним  працівником в індустрії краси!

лектор: Вікторія Івашин – засновник, директор компанії Excellent Life
Основні обов’язки: розвиток менеджменту та формування маркетингових стратегій.

Освіта:

2000-2003 рр Юридичний коледж права та бізнесу

2003-2007 рр Інститут обліку і аудиту

2016-2018 рр Інститут післядипломної освіти, факультет «Психологія»

Автор тренінгів та семінарів:
Особистого розвитку
Центральна фігура ринку – клієнт
Продати себе за 30 с
Робота з «важкими» клієнтами
Адміністратор салону краси