Найбільша проблема перукаря, або як перебороти страх «втратити» клієнта


Ось ви закінчили курси перукаря і що робити на старті?

Для початку влаштуйтесь в перукарню економ-класу, це допоможе вам набути свою певну базу клієнтів, досвід та відпрацювати навички. Спочатку вам будуть відмовляти в працевлаштуванні престижні салони, сміливо йдіть в перукарню економ-класу. Перукарня з постійним потоком клієнтів ідеально підійде для цього. Але! Думайте, що робота в такому салоні, як продовження навчання і лише перша сходинка кар’єрних сходів. Ваші ж колеги звісно будуть працювати краще, адже зорієнтовані на швидкість та заробіток, проте вам не потрібно звертати на них увагу. Зосередьтеся на відточуванні навичок, залученні клієнтів і підвищенні якості послуг, що надаються вами. Фотографуйте приклади власних робіт для портфоліо, а найкращі можете публікувати в соціальні мережі або ін. Також постійно вдосконалюйте свої навички, відвідуйте курси, семінари, тренінги, пробуйте нові техніки або ж методики.

Концентруйтесь на улюблених послугах, або тих які є популярними серед клієнтів. На старті кар’єри визначте, надання яких послуг приносить вам щире задоволення та попит серед клієнтів. Зосередившись на них, ви швидше придбаєте впевненість в собі.

Безперервно вчіться

Мода, технології та перукарське мистецтво завжди розвиваються, тому вам потрібно йти в ногу з часом. Щоб бути в курсі всіх трендів і пропонувати клієнтам повний спектр послуг, читайте тематичні блоги, журнали, відвідуйте майстер-класи, курси чи тренінги. 

Щоразу переходьте працювати у салони вищого класу

Після того, як «наб’єте руку», придбаєте досвід і розширите спектр послуг, зробіть розсилку резюме з прикладами найкращих робіт в престижні компанії свого міста. Якщо ви будете сидіти в салоні економ-класу, то мрії про велике майбутнє та високу зарплатню можете відкидати одразу.

Слідкуйте за собою

Ваша зачіска чи стрижка повинна виглядати ефектно, а волосся чистим та доглянутим. Саме на нього при першому знайомстві зверне увагу клієнт, а коли влаштовуваватиметесь на роботу, то роботодавець. Красиве доглянуте волосся буде доказом майстерності.

Якщо клієнт просить ваш номер телефону, соціальні мережі і тд, не відмовляйте.

Але все залежить від сезону, якщо роботодавець не дозволяє давати зайві номери клієнтам, то можна надати клієнту візитку, куди він може звернутись та записатись саме до вас. Якщо ж салон дозволяє, то сміливо надавайте свої контакти. По-перше це зміцнить стосунки з клієнтом, по-друге, дасть можливість приймати додаткові замовлення. 

Використовуйте соцмережі для просування

Для просування послуг, що надаються в приватному порядку, заведіть профіль в Instagram/Facebook. Добавляйте підписників та клієнтів, робіть цікаві пости, проводьте конкурси або інтерактиви з призовими стрижками, завивками, укладаннями і фарбуваннями, коментуйте в тематичних пабліках, блогерів і тд. У профілі ви також можете вказати номер телефону для зв’язку чи інші контакти. Пам’ятайте, користувачі досить вимогливі до візуального матеріалу, тому краще не викладати туди фото ваших робіт в поганій якості, чи естетично не привабливий матеріал. Це тільки зіпсує думку ваших потенційних клієнтів!

Завжди починайте з простого.

Найкраще на старті кар’єри робити прості стрижки, фарбування і укладання, або ж інші процедури. Після відпрацювання на практиці базових навичок вам буде простіше вдосконалювати свої навички та підвищувати свою майстерність.

Розвивайте впевненість в собі

Пам’ятайте, не помиляється той, хто нічого не робить. Не засмучуйтесь, якщо помилок виявиться багато на початку. Навіть як будуть виникати скандали, сприймайте їх як частину професійної діяльності і працюйте над помилками. З кожним разом їх буде все меньше.

Вчіться сприймати та дослуховуватись до бажань клієнтів

Більшість клієнтів проситиме зробити так, як їм хочеться, а не так, як знаєте та відчуваєте ви. Звичайно, можете порекомендувати чи порадити щось, щоб змінити думку відвідувача, і часто клієнти твердо не згідні з вашою ідеєю, до цього потрібно бути готовим та знайти правильний підхід. У багатьох випадках клієнт буде поясненнювати заплутано. Щоб зрозуміти, що клієнти мають на увазі, під час консультацій спробуйте показати фотографії з різними зачісками, щоб він обрав те що йому більш до вподоби.

Спілкуйтеся з колегами в салоні і в онлайні

Не соромтеся комунікацій з більш досвідченими майстрами. Ви можете спілкуватись не тільки з колегами, але і на численних форумах та групах в соціальних мережах.