Обмін і повернення

Обмін і повернення

Зверніть увагу! Товари, представлені в нашому магазині входять до переліку непродовольчих товарів, що не підлягають, згідно чинного законодавства України,  поверненню або обміну. Однак, ми розуміємо, що можуть трапитися різні ситуації (переплутана позиція в замовленні, ви отримали пошкоджений чи неналежної якості товар з вини постачальника). Просто розкажіть нам про проблему і ми знайдемо рішення.

  1. За умови доставки нашою кур’єрською службою в межах м.Тернопіль або самовивозу, обидві сторони зобов’язані перевірити відповідність найменувань, обсяг, кількість товару згідно рахунку, а також терміни придатності всіх товарів. Якщо під час отримання замовлення є невідповідності, кур’єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере такий товар і поверне гроші.
  2. При отриманні замовлення від кур’єра “Нової пошти” уважно оглядайте покупку у присутності кур’єра. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд товару, не розкриваючи упаковку, повертайте всю посилку кур’єру та зв’яжіться з нашим менеджером. 
  3. При отриманні замовлення в поштових відділеннях і виникнення проблемних ситуацій (пошкодження товару при транспортуванні) необхідно на місці зафіксувати пошкодження і зв’язатися з нашим менеджером.
  4. Якщо проблема виявлена ​​після того, як ви покинули поштове відділення, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу shop.excellent.life@gmail.com. Наш менеджер зв’яжеться з вами.
  5. Якщо в процесі використання товару виявляється заводський брак (не працює дозатор, неякісний вміст флакона (розшарування, помутніння)), опишіть ситуацію та надайте фото/відео дефекту. Ми без проблем обміняємо товар, не вимагаючи ніяких доплат за доставку.

Будь ласка, обов’язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.

 Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Додатково вам повідомлять про статус повернення. 

Просимо не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, вироби, що були у використанні, або продукцію, щодо якої немає аргументованих причин для обміну або повернення. У всіх інших ситуаціях ми постараємося допомогти легко і швидко зробити обмін або повернення товару.

 З усіх питань Ви можете зв’язатися з нами за телефоном: +380675636960