Тренінг-практикум для адміністраторів салонів краси 14.11.2018
У кожному салоні краси повинен бути грамотний адміністратор, котрий вміє ефективно працювати.
Такий працівник самостійно формує розклад для колективу салону, контролює дисципліну, слідкує за наявністю робочого матеріалу у інших членів колективу, веде клієнтську базу, веде листування та спілкується з клієнтами. Якщо Ви твердо вирішили навчитися всьому цьому – ласкаво просимо в Excellent life на тренінг для Адміністратора салону.
Програма тренінгу:
- Індустрія краси – перспективна галузь бізнесу. Адміністратор у сучасному салоні краси.
- Функціональні обов’язки адміністратора.
- Спілкування з клієнтом.
- Телефоні переговори з клієнтом. Акції та спеціальні пропозиції.
- Соціальні мережі – сучасний інструмент у руках адміністратора.
Не втрачайте свою можливість! Якщо Ви пройдете цей продуктивний тренінг з нами “сьогодні” – то завтра станете просунутим і затребуваним працівником в індустрії краси!
лектор: Вікторія Івашин – засновник, директор компанії Excellent Life
Основні обов’язки: розвиток менеджменту та формування маркетингових стратегій.
Освіта:
2000-2003 рр Юридичний коледж права та бізнесу
2003-2007 рр Інститут обліку і аудиту
2016-2018 рр Інститут післядипломної освіти, факультет «Психологія»
Автор тренінгів та семінарів:
Особистого розвитку
Центральна фігура ринку – клієнт
Продати себе за 30 с
Робота з «важкими» клієнтами
Адміністратор салону краси